lunes, 11 de enero de 2016

Canción para hoy: Hero-Familiy Of The Year

Descubrí esta canción hace poco en un anuncio (creo que de MacDonad's) y desde entonces no me la puedo quitar de la cabeza. La canción se llama Hero (Héroe) y, fijaos en la letra, ya que es una pasada. Espero que os guste. 




Let me go
I don't wanna be your hero
I don't wanna be a big man
Just wanna fight like everyone else
Your masquerade
I don't wanna be a part of your parade
Everyone deserves a chance to
Walk with everyone else
While holding down
A job to keep my girl around
And maybe buy me some new strings
And her and I out on the weekend
And we can whisper things
Secrets from my American dreams
Baby needs some protection
But I'm a kid like everyone else
So let me go
I don't wanna be your hero
I don't wanna be a big man
I just wanna fight like everyone else
Ooh
Ooh
So let me go
I don't wanna be your hero
I don't wanna be a big man
I just wanna fight with everyone else
Your masquerade
I don't wanna be a part of your parade
Everyone deserves a chance to
Walk with everyone else

2 comentarios:

¡Hola! Sin tus comentarios este blog no es nada, pero sólo aceptaré comentarios relacionados con la entrada. Para poneros en contacto conmigo, tenéis el e-mail al lado derecho del blog. ¡Muchas gracias!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...